o szkoleniu
Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych, wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki szkoleniu nauczysz się skutecznie komunikować swoją markę/produkt na facebooku oraz opracujesz swoją indywidualną strategię działań. Zaczniesz generować realne zyski dzięki skutecznym kampaniom na fb.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

Nauczysz się
skutecznie komunikować swoją markę/produkt na facebooku

Opracujesz
swoją indywidualną strategię działań

Zoptymalizujesz budżet reklamowy
skończysz z przepalaniem budżetu reklamowego i zwiększysz efektywność działań!

Zaczniesz generować realne zyski
dzięki skutecznym kampaniom na fb

Nauczysz się kontrolować efektywność działań
Twoich lub podmiotów zewnętrznych, realizujących kampanię

Otrzymasz wsparcie merytoryczne po szkoleniu
będziesz miał dostęp do zamkniętej grupy, na której Daniel w każdej chwili pomoże Ci rozwiązać Twój problem
"aktywność w social mediach to JUŻ NIE JEST kwestia wyboru, TYLKO kwestia, jak dobrze to robisz." - ERIK QUALMAN
Dowiedz się
KTO MOŻE UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE?
Dofinansowanie mogą otrzymać wszystkie mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa.
Finansowanie, jakie można uzyskać na wybrane przez siebie szkolenia wynosi od 50% do 80% ich wartości, w zależności od województwa oraz założonych kryteriów, które obowiązują w danym województwie (w tym statusu wnioskodawcy).

Zobacz
Program szkolenia
Social Media Master
DZIEŃ 1
MODUŁ 1
FACEBOOK – PRZYGOTOWANIE DO PRACY.
1. Budowa konta biznesowego na FB
2. Konfiguracja metod płatności
3. Poziom dostępu i uprawnień
4. Weryfikacja strony www
5. Integracja z instagramem
MODUŁ 2
DOBÓR POSTÓW DO CELÓW SPRZEDAŻOWYCH.
1. Typy postów, które konwertują
2. Co pisać, a czego nie pisać w postach
3. Zasady tworzenia skutecznych tekstów oraz grafik
4. Narzędzie, którego warto używać podczas tworzenia postów
MODUŁ 3
REMARKETING ZE STRONY WWW. CO, JAK, PO CO?
1. Instalacja i monitoring pixela
2. Tworzenie zdarzeń na stronach- po co? jak to wykorzystać?
3. Omówienie 17 grup remarketingowych na facebooku
4. Tworzenie reklam remarketingowych - krok po kroku
MODUŁ 4
JAK SKUTECZNIE TARGETOWAĆ REKLAMY?
1. Co to jest grupa docelowa i jak z niej korzystać
2. targetowanie kampanii - jak wykluczyć tych, którzy nie kupią lub już kupili
3. Rodzaje i metody skutecznego targetowania
DZIEŃ 2
MODUŁ 5
TEORIA LEJKA SPRZEDAŻOWEGO- FAKTY I MITY
1. Jakie bodźce powinny docierać do klienta na różnych etapach lejka
2. Jak mówić i pisać tak, aby klienci chcieli kupić
3. Jak budować skuteczny follow up (mailingi, SMS, reklamy remarketingowe)
MODUŁ 6
JAK TWORZYĆ KAMPANIE, POZYSKUJĄCE LEADY SPRZEDAŻOWE
1. Jak targetować na osoby, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą
2. Jak zbudować formularz kontaktowy, który dobrze konwertuje
3. Jak zautomatyzować obsługę leadów sprzedażowych
4. Jak tworzyć kampanie przez messengera
MODUŁ 7
JAK PROWADZIĆ LIVE NA FACEBOOKU?
1. Najważniejsze zasady
2. Bezpłatne opcje promowania LIVE
3. Płatne metody promowania LIVE
4. Jak moderować LIVE na Facebooku
MODUŁ 8
ĆWICZENIA INDYWIDUALNE
1. Budowa skutecznego formularza lead ads (na kontach uczestników)
2. Tworzenie skutecznych postów na fanpage uczestników
3. Tworzenie automatyzacji marketingu.
Prowadzący
Daniel Kędzierski
CEO FastTony.es – narzędzia, które pomaga tworzyć skuteczne kampanie na Facebooku, optymalizować czas pracy, automatyzować procesy poprzez autorskie rozwiązania, liczne integracje z systemami zewnętrznymi. Z jego narzędzia korzysta obecnie już ponad 40 000 przedsiębiorców w 130 krajach na świecie.
Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzy strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.

WeŹ udział w szkoleniu
ZAPISZ SIĘ
Social Media Master
- DATA: 27-28.03.2021
- warszawa, warsaw trade tower
W cenie:
- 2 dni warsztatów
- 16 godzin praktyki i ćwiczeń
- Smaczny catering oraz przerwy kawowe
- Konsultacje w trakcie trwania szkolenia
- Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku: "Skuteczny Marketing on-line"
- Wsparcie merytoryczne po szkoleniu