Dlaczego warto?
Szkolenia z komunikacji i perswazji są mniej docenianą formą inwestowania w kompetencje pracowników. Zakłada się, iż każda osoba potrafi komunikować się z drugą osobą, wyrażać własne poglądy, oczekiwania, potrzeby. Problem pojawia się, gdy po drugiej stronie pojawia się osoba – potencjalny klient – umiejętnie kontrargumentująca. Argumenty typu „Nie da się go przekonać”, „Klient jest uparty” itp. pojawiają się wśród sfrustrowanych pracowników bezsilnych w komunikacji z wymagającym odbiorcą.
Szkolenie „Ekspert Komunikacji i Perswazji” opracowane jest zgodnie z filozofią DS Academy „100% wiedzy praktycznej”. Ten dwudniowy trening zawiera serię praktycznych ćwiczeń ugruntowujących kompetencje interpersonalne - empatia, komunikatywność, umiejętność aktywnego słuchania, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z innymi ludźmi, oraz umiejętne posługiwanie się technikami komunikacji, perswazji, negocjacji, wywierania wpływu.